Hejsvejs

Önskar verkligen att jag hade något roligare att skriva men tyvärr. Här är det tråkigt. Jag jobbar och pluggar på. Jag vill ju bli klar ikväll med recensionen! Kanske ska ta och publicera den här sen...moahahaha, så måste ni läsa!!

Det är förresten helt sjukt vad jag är yr. Det började redan igår men idag är det värre. Kan förstås bero på att jag slog huvudet i kylskåpsdörren och fick ca 4 kg läsk i huvudet. Vet inte men kanske. Efter det satte jag mig i bilen och övningskörde till Willys. Det gick utmärkt.

Kommentarer
Postat av: E

Vad du är duktig gumman, men hade jag varit du hade jag lagt mig och vilat i två veckor om jag va så yr ;)

Pussar <3

2010-10-03 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0