Jag har sprungit!

Jag är som mina vänner vet världens mest otränade människa. Jag tränar aldrig och min kondis är pinsamt dålig. Brukar inte ens kunna springa en kilometer utan att behöva stanna och hyperventilera.

Men idag! Idag var dagen då jag joggade nästan 2 och en halv kilometer utan stopp! Varvade med powerwalk, 4x1200 meters-rundor. Sista meterna sprangs med stor stolthet över att jag faktiskt kan. Ska försöka jobba upp en liten kondition hade jag tänkt, typ varva powerwalks och jogging nägra gånger i veckan. Efter träningen belönade jag mig själv med ett varmt skönt bubbelbad och en mysig spotifyspellista, kan varmt rekomenderas om man har varit ute i höstrusket. 

Kommentarer
Postat av: Erik

Duktig boobi! :D

2010-10-21 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0