Landet

Min förra lördag var fullspäckad från morgon till kväll. Var tvungen att gå upp klockan 7 för att få följa med ut till landet och se hur renoveringen går. Tog lite bilder så att alla systrar som läser min blogg kan se ;)


Åka båt i en snöig soluppgång, ganska svårslaget i mysighetsfaktor.





Lördagen fortsatte med födelsedagsbrunch(fyller ju 20 imorgon!!! Awesome:D) och födelsedagsmiddag med familj och släkt. Fick massa fina presenter, det var allt från massage och Dermalogica till SJ-pengar och böcker. Annars har jag faktiskt mest chillat sen sist, det har varit en del plugg och så har jag jobbat. Och fått lön! Men ska försöka spara så mycket som möjligt till julklappar(gud vad jag är snäll).

 


Kommentarer
Postat av: Mika

Var det alla bilder? Soluppgången var fin, men av de bilderna ser jag ju knappt alls vad som hänt ;P

2010-10-27 @ 10:28:56
Postat av: ina

haha nej men jag sa ju det, har typ 40-50 bilder till men dom får du se när du kommer hem;)

2010-10-27 @ 10:43:16
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Såg inte så mkt men det verkar ju bli bra! Soluppgång sehr gut! Tycker du borde jobba hårdare för att spara in massor av pengar till julklappar ;) Blir det ngt London btw?

2010-10-27 @ 22:40:22
Postat av: lovisa

uppdatera bloggen! annars måste jag ju skaffa nån ny favvoblogg..kissie eller blondinbella? ;)

2010-11-03 @ 20:45:50
Postat av: ina

haha röstar för kissies! men nu är bloggen uppdaterad;)

2010-11-04 @ 08:29:17
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0