Linköping och Halmstad

I tisdags åkte jag som sagt till Linköping och Becka och sov över, det var så skönt att träffa henne och bara chilla. Vi är båda bra på att stressa lite för mycket men vi tog hela eftermiddagen igår till att luncha, fika och kolla affärer på stan. Nästa gång jag träffar Becka blir om bara några veckor, hon och Mika kommer hem helgen 23-24.

Igår kväll åkte jag vidare hit, till Halmstad där Erik hämtade mig på stationen. Kom fram ganska sent så vi gick raka vägen hem och bara myste tills det var dags att sova. Nu är Erik på studiebesök hela dagen så tänkte att jag skulle kolla sex and the city 2 på internet men efter halva filmen stannade den och så stod det att jag måste vänta en timme för att se resten:S knas, tänkte iaf att jag skulle ta och blogga lite så länge.

Förresten, en annan sak jag gjorde i tisdags: tonade håret mörkbrunt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0