Lördag

Idag blir en inte jättekul lördag. Jag har en del kvar att plugga, jag måste bli klar med den där bokrecensionen! Och förstås fortsätta plugga till tentan.. Mellan 12 och 16 ska jag jobba också, men det ska bli ganska kul. Det är alltid nice att träffa kompisarna där, och förra gången var det faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott.

Men fritid då! Det är ju ändå helg...Vet inte, har jag tur hinner jag kanske ta en promenad med hundarna. Ja, ni läste rätt: hundarna! Vi passar nämligen en kompis hund den här helgen, en supersöt liten blandras. Men hon är lite blyg och Svea är ju ganska kaxig så det är väl inte världens bästa kombination. Iallafall, en promenad ska hinnas med. Jag måste ju få i mig lite frisk luft också om jag ska orka plugga.

Åh vad jag längtar förresten till efter tentan. Då har vi typ 10 dagar då vi inte har nånting! Inte nånting! Då ni, då ska jag ta igen all förlorad fritid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0