Ny vecka

Då var äntligen bokrecensionen klar! Blev bara halvnöjd tillslut men fick aldrig till det! Jag ville ha ett bättre avslut, men som vår lärare har sagt, får du kämpa med ett stycke ska du bara radera det. Dessutom har jag en del annat för mig idag. Nu först ska jag lägga in Word på mammas mini-dator. Tänkte nämligen låna den när jag åker imorgon så jag kan plugga hela tiden!


Det här ska jag syssla med nu..

Det kanske jag inte har skrivit förresten, men imorgon åker jag till Linköping och hälsar på hos Becka! Hon ska visa mig runt i Linkan, det ska bli jättekul. Saknar mina systrar, det är otroligt tomt här utan dem. Jag sover en natt hos Becka och Helene, sen åker jag vidare till Halmstad och Erik och gud vad det ska bli skönt att få träffa honom, även om det bara gått en vecka sen han åkte ner går det inte en dag utan att jag saknar honom massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0