100913

Nu sitter jag här vid Eriks skrivbord och försöker plugga medan han är i skolan men det går väl halvbra... Vi håller på med loggbok från basgruppsmötet och det är ett par saker som jag inte riktigt klurat ut vad de betyder än. För att få lite omväxling läser jag en gammal bok, Ja se, Lotta, men tyvärr är den så rolig och plugget så tråkigt att den snart är slut.

Annars har jag det bra här i Halmstad. Blir bortskämd med massa mys, kyssar och mat och vill inte åka hem. Men som tur är så är det ett par dar kvar innan det är dags.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det som också är tur är att du ska träffa mig i helgen! Jag är ledig lördag förmiddag och hela söndagen. Vad har du planer för oss?

Kram

2010-09-13 @ 21:09:33
URL: http://marsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0