Godmorgon

Godmorgon alla solstrålar som läser min blogg.

Värst vad ni har ökat i antal förresten, nästan fydubblats på ett par dagar. Men det är nog för att jag la upp en länk på fb. Smart drag.

Idag ska jag skriva min ethosargumentation, en text som ska vara trovärdig helt enkelt bara för att den som skriver den är så bra. Jag har inte kommit så långt får jag väl erkänna men vid elva ska den vara nästan klar om jag ska hinna göra mig iordning innan jag åker till Uppsala. Sen resten av helgen är det så mycket roligt att jag inte riktigt har tid att tänka på sånt.

Jag funderar förresten lite på vilken klänning jag ska ha ikväll på gasquen. Eftersom det är min första vill man ju inte komma varken för uppklädd eller för nerklädd. Det står mellan två klänningar iallafall, en svart "fin" och en vit ganska enkel. Om jag hinner kan jag ju prova dem och lägga upp bilder här men annars tar jag med båda till Lovisa så får hon bestämma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 09:42:32
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0