Jag sjunger falskt men jag sjunger ändå

Håller precis på att packa ner det sista för min resa och tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg för er som gillar att läsa sånt(ni vet vilka ni är). Om en och en halv timme åker jag till Uppsala för en lektion, vi ska analysera varandras texter. Jag hatar sånt, jag hittar bara massa fel i alla andras men det vill jag inte säga.. Särskilt som min egen är långt ifrån perfekt! Iaf, efter skolan traskar jag hem till Lovisa och slänger på mig en klänning för sen är det mottagning på Smålands! Vet inte hur uppklädd man ska vara men jag kör på en långklänning och lite silversmycken hade jag tänkt, då kan det inte bli så fel.

Eftersom att nån smart person har hittat på att det sista tåget till Stockholm ska gå typ elva sover jag hos Lovisa men sen imorgon bär det av hela vägen till Halmstad!

Nu ska jag packa det sista och laga lite lunch medan jag rör på höfterna till lite pep-musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0