Middag hos pappa

Idag har jag jobbat på mcdonalds och gud vad kul det var! Bästa var förstås att Malin A var där och hjälpte mig men det var också kul att träffa alla andra och känna att man gör ett bra jobb. Lite läskigt dock eftersom chefens chef kom och inspekterade och jag var lite ringrostig...

Måste berätta om igår också! Gasquen var hur kul och mysig som helst. Det började med att alla nationer fick lyssna på tal i universitetshuset som är jättefint, typ grekiska statyer och takmålningar mm. Efter det gick vi tillbaka till nationen och drack drink och åt ostkaka(mums!) innan vi gick över till Göteborgs nation för vår gemensamma middag. Självklart var det bordsplacering och min bordskavaljer visste minsann vad han gjorde! Sköt in stolen åt mig, köpte punchbiljett, man kände sig verkligt bortskämd. Alla andra jag satt med var också jättetrevliga så kvällen var lyckad får man minst sagt säga. Dock åkte jag hem med sista tåget eftersom att Becka hade kommit och jag skulle jobba idag så jag missade efterfesten.

Nu ska jag och systrarna snart till pappa på middag, tar med datorn dit för att plugga men kanske hinner blogga lite mer också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod :)

2010-09-18 @ 17:44:12
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0