Min lediga dag

Idag började jag dagen med en riktig sovmorgon, jag sov till elva och det var så skönt! Nu är jag för första gången på säkert en vecka helt pigg och utvilad. Sedan blev det Kvarteret Skatan I Nöd Och Lust, jag har redan sett det ett antal gånger men man tröttnar aldrig på dem! Idag har jag inget inplanerat utom förmodligen bio ikväll, och så har jag en del att plugga. Jag och min grupp har redovisning på fredag, tills dess ska jag skriva ett par små texter och läsa lite kurslitteratur.

Jag har märkt sen jag började plugga att det fungerar ganska bra för mig att koncentrera mig i typ en halvtimme-timme, och sen tar jag rast. Nu till exempel tänkte jag ägna en halvtimme åt att skriva bakgrund till talet vi ska redovisa. Sedan kan jag göra vad jag vill och då tänkte jag lägga upp lite bilder på några nya kläder jag köpte igår. Och så ska jag berätta om Smålands kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0