Mitt på dagen..

..är det inte längre men det känns nästan så. Jag sitter här i skolbiblioteket och myser med spotify i hörlurarna, vi blev klara med lektionen för en halvtimme sen. Hehe jag kände riktigt hur läraren nästan tyckte jag var jobbig ett tag som hade åsikter på allt och allas texter men så är det! Dessutom var det nästan ingen annan som pratade, då kunde väl lika gärna jag få säga lite? Jag fick iaf ganska bra kommentarer på min text, den var väldigt väluppbyggd och snyggt skriven och allt sånt. Enda dåliga var lite slutet men det får man vara nöjd med. Det är bara att ta med sig kritiken till nästa uppgift och visa att man har växt.

Nu känner jag mest för att gå och shoppa upp alla mina pengar, men förutom att det vore väldigt dumt skulle det också vara väldigt jobbigt. Om en timme ska jag till Lovisa och det tar säkert en halvtimme enkel väg till affärerna och jag måste släpa på min resväska som känns onödigt tung. Blä. Sätter på HIMYM istället eller ska jag plugga?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe vem vill vi tacka för succén med texten??? Kommer snart att skicka en "reflektion" som jag gärna vill ha tjänsten återgäldad på!!! Kul att du skriver på bloggen igen förresten:D two thumbs up!

2010-09-11 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0