När du inte ser på

Nu börjar man ju verkligen komma in i det här med att plugga! Jag har alla böcker utom en och än så länge har jag lyckats läsa det som skas till föreläsningar. Det enda som fortfarande verkligen är segt är att pendla...Väskorna väger ju ett ton, och så tar det sån tid. Minst tre timmar om dagen går åt bara för att åka fram och tillbaka.

Idag behöver jag nog dock inte ha med allt, vi ska bara ha basgruppsmöte. Efter det blir det Smålands pluggfika som igår, fast med Lovisa också. Och ikväll är det pubrunda med Smålands! Det ska verkligen bli kul. Jag räknar med att det blir ganska sent så sover hos Lovisa, kul:D

Nu ska jag skriva lite på en text som ska in på tisdag och börja göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0