Omelett

Idag gjorde jag min livs första egna omelett! Det var lätt som en omelett;) Och supergod blev den. Hade i lite tomat, skinka och ost så ganska basic. Önskade verkligen att jag hade min kamera så jag hade kunnat fota den åt er men den jäkeln är fortfarande borta!

Efter omelettlunchen träffade jag Maria på Tindras, det var alldeles för länge sen vi träffades så det blev mycket prat om vad som har hänt. Den lyxpinglan åker till Gran Canaria nästa vecka, vad skulle jag inte ge för att få följa med? Sol, bad och lugn är vad jag längtar mest efter nu. Maria hade även en ganska stor nyhet men vet inte om jag ska avslöja den här, hon kanske vill säga det själv till vissa läsare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter smaskens :D

2010-09-22 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0