Skansen

I söndags var jag och Erik på Skansen eftersom det var höstmarknad. Vi gick och kollade på allt som såldes i de små stånden, det var jättemysigt. Blev riktigt sugen på en stor stickad tröja att mysa i men jag vet att det märket säljs på andra affärer så tänkte att jag skulle vänta. Till lunch åt vi supergod strömming med potatis och lingon, mums!

Efter lunchen tävlade vi i porslinskrossning, man fick tre bollar var. Kan säga att en av oss satte två och den andra satte noll så kan vi lämna det där... Men det var jättekul! Sedan blev det såklart en sväng förbi djuren och glasblåseriet där vi träffade familjen Gawell. Dom var där och umgicks hela familjen eftersom att Frida flyttar till Malta idag...


En lagom snygg bild på mig...


...men en jättefin bild på min älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0