Valdags

Idag är det alltså 19 september och valdags! Jag ska åka och rösta med mamma och Becka nu innan jobbet. Första gången för både mig och Becka så det är lite spännande. Jag bestämde igår kväll äntligen vad jag ska rösta på, det har stått mellan två partier ett tag.

Det är oerhört viktigt att rösta, särskilt i det här valet med SD så nära att komma in. Varje röst på vilket annat parti som helst är en röst mot SD! Jag förstår helt ärligt inte hur någon vettig människa kan rösta på dem.. Men det ska bli spännande att se ikväll hur det går, vilket block det blir och om de(hoppas!) får sån majoritet att vi inte ens behöver bekymra oss om ifall SD kan få en vågmästarroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0