KVÄLLSÖPPET MED EKDAL

Imorgon har jag en jättekul kväll planerad! Först ska jag och basgruppen träffas för middag och snack på Vapiano, det var hur länge sen som helst sen jag var där. Efter middagen ska vi bege oss till Gärdet och tv-huset för att vara med på inspelningen av Kvällsöppet med Ekdal, vi ska sitta i publiken. Vår grupp har nämligen fått det bästa grupparbetet, att närvara vid en tv-sänd debatt eller liknande!

Jag har försökt titta lite efter vilket/vilka ämnen som kommer tas upp och vilka gäster som kommer att vara där men än så länge har jag inte hittat något. Lovar dock att rapportera om allt som händer! Nu blir det Simpsons;)

**Uppdatering**, här är vad programmet kommer att handla om!
Svenskt debattprogram från 2011. Avsnitt 13 av 13. Finansminister Anders Borg och Socialdemokraternas nye ekonomiskpolitiske talesman Tommy Waidelich möts i en debatt. Dessutom diskuteras varför homosexuella inte får ge blod. Är det diskrimineringen eller en nödvändig åtgärd för att undvika risken för smitta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-13 @ 14:53:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0