Nya Facebook

Har ni märkt vad de har gjort med facebook?!?! Är det bara jag som är arg? Varför, VARFÖR, har de tagit bort att de chattfönster man haft uppe försvinner varje gång man stänger av? Det var ju typ världens bästa funktion, jag pratar alltid med typ samma 4 personer och då kunde jag ju se när de var inne. Nu ska man hålla på och trixa med chattfunktionen, orkar inte....

På den ljusa sidan fick jag en väldigt bra nyhet idag, fick veta något som gjorde mig väldigt glad! Ska nog inte avslöja något än, vi får se imorgon(*hinthint*gå in på min blogg varje dag*hinthint*) Såg förresten att mitt besökarantal tre-dubblades några dagar i slutet av mars..några som gått vilse? ;)

Vad säger ni förresten om det här? Skulle duga som sommarjobb va?

http://www.arbetsformedlingen.se/4.1799db4911df80d2fa9800024.html?id=1877506

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0