Halmstad

Sitter i Eriks soffa och kollar igenom mail, facebook och några bloggar och kom på att jag kanske skulle skriva ett litet inlägg. Idag blev det en riktig sovmorgon för oss, vi gick inte upp förrän för ett par timmar sen. Då blev det lunch och lite Black Adder, en tv-serie från 80-talet med Rowan Atkinson som jag älskar. Nu är Erik på väg mot skolan och jag ska själv plugga hela dagen typ. Har en massa saker att läsa om retorik från tidig medeltid, kul! Ikväll blir det i alla fall mys, vi funderar på att hyra nån film:) Igår var vi förresten på bio och såg Green Hornet, den var riktigt kul! Lite väl mycket slagsmål tyckte jag, men i övrigt bra:) Men jag förstår inte hur en del biografer kan gå runt, vi var sex personer i hela salongen som hade rum för 170.... Filmen är visserligen inte ny men ändå. Nej, nu blir det plugg!


Black Adder, säsong 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0