Söndag

Idag är det söndag, äntligen. Den här veckan har kännts riktigt lång och jag har bara längtat till nästa vecka. Då ska jag nämligen åka ner till Halmstad och Erik:) Men idag är det som sagt söndag, och idag ska jag jobba några timmar. Det ska faktiskt bli ganska kul, hoppas bara att det är lite lugnare än igår. Och hoppas också att nån rolig jobbar, sånt gör verkligen att tiden bara flyger förbi.

Den här veckan har förresten inte bara varit tråkig, har ju faktiskt träffat mina vänner en del! Jag, Maria och Elin har till och med gymmat, första gången på flera år. Igår kväll var jag och Maria hemma hos Lovisa och mös och kollade på melodifestivalen, det var superkul. Vi lagade även tacos till middag, smaskens! Och så har jag faktiskt hunnit med lite shopping, lägger upp bilder sen(men är inte säker på att jag ska behålla något förutom ett par byxor som ligger i tvätten:P).


Kommentarer
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny, fräsch filmblogg med massor av riktigt grymma filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss via både Bloglovin' och Facebook! Ha en riktigt bra och filmrik söndag!

2011-02-06 @ 10:00:38
URL: http://www.filmster.se
Postat av: Lucas

Godmorgon! Sovit gott? :)

2011-02-06 @ 10:44:18
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0