Nytt år

Och plötsligt är det ett nytt år! 2010 var bra men 2011 ska ta mig tusan bli ännu bättre. Början har förstås inte varit toppen med ytterligare sjukdom, men nu börjar jag iaf bli frisk. Imorgon blir det jobb, 11.45 till 16.00 och på kvällen kör vi basgruppsmöte via skype. Busy day! Ska dessutom lära in mitt tal som jag ska hålla på tisdag. Åh vad skönt det är att bli frisk, jag har massa upplagrad energi att göra av med! Är sjukt sugen på att träna också, ska hålla mig en vecka så att jag blir helt frisk men sen Maria, då ska du och jag till friskis:D!

Kommentarer
Postat av: Erik

Åh, vad kul med nytt inlägg! Snart blir väl jag lika studsig av att ha varit sjuk, då blir det dags att fixa gymkort, ska se om jag kanske hinner före dig ;)

2011-01-09 @ 00:01:16
Postat av: ina

:P <3 knappast, vi ska gå senast på fredag!;)

2011-01-09 @ 10:36:32
Postat av: Erik

Fasen då, jag hinnner ju inte ens bli frisk tills dess :P

2011-01-09 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0