Får onda ögat just nu...

....av Svea, trots att vi just kommit hem från en eftermiddagspromenad. Hon har varit otroligt sällskapssjuk hela dagen och jag hoppades att en promenad skulle göra henne så trött att hon gick och la sig en stund. Än så länge har vi inte uppnåt något resultat;)

Plugget har äntligen börjat gå framåt, jag har läst de flesta av de texter som ska läsas till imorgon. Även talet börjar komma samman, det är väl ungefär halvklart. Jag tänker testa att extemporera på torsdag(retorisk term, betyder att man memorerar vissa delar av sitt tal, plus argument, men att man improviserar resten) för det känns som en omöjlighet att skriva ett tal ord för ord som ska räcka i 10-15 minuter. Det blir första gången jag extemporerar men vår supersnälla lärare, Anna, säger att vi ska se klassen som en "övningspublik" inför framtiden, alltså en publik som man får göra bort sig för.


Kommentarer
Postat av: Erik

Aww, vilkem råttebus! :D

Vilken duktig älskling jag har, som fixar sitt plugg galant! <3

2011-03-01 @ 22:15:46
Postat av: Mika

GUD VAD SÖT HON ÄR!!!

2011-03-06 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0