Melodifestivalen

Såg ni på melodifestivalen igår? Det gjorde jag. Jag har dock inte följt hela turnén, utan bara sett små delar så det var första gången jag hörde många av låtarna. Jag hejade på Danny, hans låt var helt klart bäst. Visst, lite töntig men man ville ju verkligen festa och dansa när den spelades.

Dock var det ju Eric Saade som vann, och han var väl också en värdig vinnare. Deras låtar var ju faktiskt väldigt lika, även om Saade verkade vända sig till en yngre publik. Fast egentligen spelar det ju ingen roll vem som vinner, vi kommer ju ändå aldrig särskilt långt i Eurovision. Och det är väl lika bra egentligen, tänk om SVT skulle producera hela grejen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0