Post-tentasjuk?

Tentan i tisdags gick bra, vi får inte tillbaka den på ett bra tag men det kändes som att jag kunde den. I tisdags kväll bestämde jag mig för att släppa allt vad tenta och plugg heter och ta det lugnt, och som på beställning kom förstås - en förkylning! Kanske borde jag ha låtit det stoppa mig, och varit hemma ett par dagar, men hur kan man säga nej när kompis, pojkvän och syster alla kommer hem samma helg? Resultat: Jag har ingen röst kvar. Om jag viskar kan jag prata men annars inte:( Väldigt typiskt med tanke på att jag ska åka till Halmstad med Erik imorgon..nu får vi väl se hur det blir med det. 

Bloggen har blivit lite lidande av mitt fullspäckade schema och min förkylning, men ska försöka ta tag i det nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0