Tentaplugg

Åh det är så härligt, jag börjar äntligen se ett slut på mitt tentaplugg! Jag har hunnit sammanfatta nästan allt, har lite kvar och sen ska jag titta på lite analysfrågor. Tentan är på tisdag och jag känner mig riktigt laddad. Jag ska sätta den här tentan och det kommer gå så bra, positiv målbild!

Idag blir det alltså lite mer tentaplugg och så ska jag hinna in till centrum en sväng. Hoppas på att Maria följer med så det blir lite roligare, då kan vi fika också. Annars är det kurslitteratur jag letar efter, jag vill inte köpa en bok för 800 kronor. Det kommer verkligen svida i plånboken om jag måste köpa den så nu sätter jag mitt hopp till biblioteket. Ansiktsrengöring ska jag också ha, är inte helt nöjd med den jag har nu. Jag har fått jättedålig hy, trots att jag har varit jätteduktigt med rengöringen. Siktar på Vichy, har använt deras rengöring förut och varit jättenöjd. Kanske tar en sväng in på H&M också, fick en värdecheck som jag måste spendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0