Vårkänslor

Var ute och joggade/powerwalkade tidigare idag och det var så skönt. Jag måste verkligen vara världens lataste person, jag köpte friskiskort i januari(?) och har gått 3 gånger.... Så att få igång träningen är det verkligen dags för. Nu är det bara så fint ute, så då blir det ju mest jogga m.m. - friskiskortet får fortsätta vila ett tag till.
Appropå träning och sånt, måste jag bara säga att det är så skönt att ha blivit lite äldre eller hur man nu ska säga. I tonåren var det alltid så himla mycket hets kring mat, träning, banting, vikt m.m. Nu har jag insett att det spelar ingen roll. Det som betyder nåt är att jag mår bra, då blir jag vacker på både insidan och utsidan. Det betyder att det är bra att röra på sig ett par gånger i veckan för att hålla sig frisk, och att man får unna sig nåt gott när man vill. I mitt fall varje dag. Oavsett är jag vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0